Nyheder fra Microbizz

Her kan du læse mere om de nyheder, vi udsender i vores nyhedsbrev.

Hvis du ikke modtager vores nyhedsbrev, så kan du tilmelde dig via linket nederst på siden her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi står klar til at hjælpe

Vi ved, hvor vigtigt det er, at man som kunde hurtigt og effektivt kan få svar på sine spørgsmål, så man kan komme videre med sine opgaver og dagens arbejde.

Der er flere muligheder for at finde informationer eller komme i kontakt med os, afhængigt af hvad din henvendelse drejer sig om. Det vil vi gerne give et overblik over her.

Overordnet set er der følgende indgange:

  • Micropedia
  • Vores Servicedesk
  • Kontakt via vores hovednummer

Du finder detaljerne nedenfor.

Micropedia

Vi vil gerne slå et ekstra slag for Micropedia, fordi det er en online self service portal, du som kunde kan bruge 24/7 – og finde mange informationer og svar på spørgsmål.

I Micropedia finder du blandt andet

  • System- og driftsstatus
  • Release Notes
  • Teknisk dokumentation
  • Modulbeskrivelser
  • FAQ's og best practice

Vi vil derfor opfordre til at kigge i Micropedia, hvis du har spørgsmål til Microbizz-funktionalitet eller seneste releases.

Det samme gælder, hvis du oplever udfordringer i forhold til driftsstabilitet. Her vil vi altid informere under menupunktet "System Status" i Micropedia.

Micropedia

Du finder Micropedia på www.micropedia.microbizz.com

Servicedesk

Vores Servicedesk kan kontaktes via mail eller telefon

  • support@microbizz.dk
  • 7023 5323 – #1 for support

Hovednummer

Du kan kontakte os på vores hovednummer +45 7023 5323

  • #1 for support
  • #2 for salg
  • #3 for andre henvendelser
  • #4 for vores åbningstider

 

 

 

Meet the Team

I denne og kommende udgaver af vores nyhedsbrev, vil vi præsentere to af vores kolleger.

I denne første udgave er det vores kolleger Jonas & Jonas.

quotes

Jonas Dansbo, Client Manager

“Det lyder som en cliche, men jeg brænder virkelig for at gøre en forskel for kunderne”

Mød Jonas Dansbo, Client Manager hos Ventu

Som Client Manager er det Jonas’ ansvar at varetage sine kunders engagement hele vejen rundt og derfor også at være bindeled til resten af kundeteamet hos Ventu, herunder udvikling.

For dig som kunde betyder det, at du altid kan henvende dig til samme kontaktperson, som kender jeres forretning, jeres behov og historik mm.

Jonas har været klar på salg og processer siden 2016, da han startede på Tietgen Handelsgymnasium i Odense. Hans passion førte ham til København i 2021, hvor han sprang ind på Handelsøkonom-uddannelsen med samme beslutsomhed.

Begge dele har medført en masse fede oplevelser, erfaring og ikke mindst hår på brystet i forhold til at komme ud i det danske erhvervsliv og hjælpe virksomheder med at løse deres udfordringer.

Efter sin uddannelse kom Jonas ind i Microbizzs verden, hvor det hele bare klikkede. Jonas brænder for at hjælpe virksomheder til at løse deres udfordringer, og Microbizz blev det perfekte match. 

Ja ja, vi ved godt, det lyder som en kliché, men for Jonas er det den ægte deal. Han lever og ånder for at gøre en forskel for kunderne – både i forhold til at levere god service og i forhold til at bidrage til kundernes digitale rejse, så de kan optimere deres forretning.

En anden god ting ved Microbizz ifølge Jonas? Det sociale aspekt! Som ny på holdet blev Jonas modtaget med åbne arme. Teamånden er i top, og når der er udfordringer, er der ingen, der skubber ansvar væk. 

Uden for kontoret er Jonas fodboldens mand. Han investerer sin fritid i træning med venner og støtter passioneret sit favoritfodboldhold, FCK. Og når han har brug for at slappe af og genoplade, værdsætter han en lækker middag i godt selskab, selvfølgelig bakket op af et velsmagende glas vin.

"Jeg er utrolig glad for at være en del af Ventu-teamet som Client Manager. Mit mål er at skabe en meningsfuld og positiv forskel for vores kunder og hjælpe dem med at opnå deres forretningsmæssige mål. At være bindeled mellem vores kunder og det dygtige kundeteam er en opgave, jeg tager meget seriøst, og jeg glæder mig til at komme endnu mere i gang og møde Ventus kunder.”

Vi spurgte også Jonas, om han har nogen skjulte talenter? Det skulle han lige tænke over. Så hvem ved, måske kommer der en opfølgning :-)

 


 

quotes

Jonas Frandsen, Business Consultant

“Jeg synes, det er enormt spændende at være med til at skabe de helt rigtige løsninger”

Mød Jonas Frandsen, Business Consultant hos Ventu

Som Business Consultant er det Jonas’ opgave at finde gode og innovative løsninger i tæt samarbejde med kunderne og Ventu’s udviklingsteam.

Når vi spørger Jonas, hvad han brænder for i sit arbejde, er svaret

”Situationer hvor kunden har et ønske, og vi fællesskab kan finde frem til den løsning, der passer lige netop til dem. Her bliver jeg udfordret i at skulle tænke innovativt, men hele tiden med den enkelte kundes forretning og deres behov for øje. Det kan nogle gange lidt blive begrænsningens kunst, da kunderne ofte har mange gode ideer. Det er altid en fornøjelse, når vi i fællesskab kan nå til enighed om en beslutning og herefter følge den til dørs.”

Jonas har tidligere haft forskellige jobs inden for telemarketing og har derfor stor erfaring i den gode dialog. Senest sad Jonas som Technical Advisor, hvor det primært handlede om at yde teknisk support til kunderne. Og Jonas startede da også sin Ventu rejse i supportafdelingen og fik på den måde en masse dybdegående kendskab til både teknikken i Microbizz og kundernes arbejdsgange.

Et forretningsområde som Microbizz, der kombinerer forståelse for kundernes forretning med det at kunne se mulighederne inden for IT, passer Jonas perfekt. Jonas har en Humanistisk Teknologisk Bachelor fra RUC, en vej han netop valgte på grund af sin store interesse for spændingsfeltet mellem mennesker og teknologi.

Som Jonas’ kolleger kan vi fortælle, at der skal meget til at slå ham ud – og man bliver altid mødt med en konstruktiv holdning og et smil. Jonas tilfører en masse god energi til teamet og er lige så hjælpsom overfor kollegerne som for kunderne.

Jonas er 31 år, har en kæreste og er for nylig blevet far. Fritiden går med masser af træning og fysisk aktivitet blandt andet padel tennis og en løbetur – men som han siger ”Jeg blev far for 4 måneder siden, og må nok indrømme at den fysiske aktivitet lige i øjeblikket primært består i at bære rundt på vores datter.”

Vi spurgte ind til, om der er skjulte talenter. Her blevet der løftet et låg for en – i hvert fald for os – hidtil ukendt oplysning.

”Jeg kan godt blive udfordret, når jeg skal slå et telt op.”

Det synes vi er rart at vide i forhold til planlægning af fremtidige teambuilding aktiviteter 😅

 

 

 


 

Tips & Tricks

I hvert nyhedsbrev kommer vi med et godt tip til brugen af Microbizz. Noget du måske ikke vidste – eller noget, du måske har glemt.

Vi tager nogle af de emner op, som vi ved er noget, mange kan gøre brug af.

Denne gang handler det om nulstilling af passwords i Microbizz. Se videoen, hvor Scrum Master Ilias Sersar – viser en hurtig gennemgang af arbejdsgangen.


 

Bliv inspireret af andres fortællinger

Vi laver løbende rapportager hos vores kunder, så vi kan dele de gode historier. Se her vores nye video med Stenhøj. 

Hvis du er blevet inspireret og også gerne vil dele jeres historie, så kontakt vores marketingafdeling på 7023 5323.


 



 

quote blue

Camilla Simonsen, CEO

“Det var jeres fortællinger, der overbeviste mig”

“Det var da jeg hørte Microbizz-kundernes fortællinger, at jeg for alvor blev overbevist om, at dette er en mulighed, jeg bliver nødt til at forfølge”

Sådan fortæller Ventu’s nye CEO Camilla Simonsen om baggrunden for at takke ja til jobbet. Camilla startede hos os den 1. juni 2023 og kommer med en stærk baggrund fra andre SaaS-virksomheder, der har gennemgået vækstrejsen fra start up til stor og international organisation. 

”Jeg er meget beæret over at få overladt ansvaret og overtage roret her hos Ventu, og jeg glæder mig til at komme med videre på denne spændende rejse. Mit hjerte banker for software, og jeg har en masse erfaring i bagagen, jeg kan bruge her. Det gælder blandt andet fra virksomheden SiteImprove. Her startede jeg som medarbejder nummer 7, og da jeg forlod virksomheden var de 550 ansatte i 14 lande med en årlig omsætning på 100 mio USD.”

Gennem sin tid hos SiteImprove beklædte Camilla forskellige stillinger, herunder kommercielt ansvarlig for salg i Norden og Europa samt COO. Beslutningen om at blive CEO hos Ventu blev bekræftet, da Camilla så videoerne, hvor kunderne delte de positive oplevelser med Microbizz.

Som direktør har Camilla et klart mål om at holde kunden i centrum. At udvikle og styrke den totale kundeoplevelse er noget, som Camilla har arbejdet meget med og brænder for – og derfor også et af Camillas første fokusområder her hos Ventu. Det kræver, at man for alvor lytter til kundernes behov og forventninger og arbejder proaktivt for at hjælpe med at opnå fuld værdi af Microbizz.

”Jeg og vores salgs- og marketingdirektør Henrik planlægger at tage en roadtrip for at besøge jer personligt, høre om jeres virksomhed, og hvordan I bruger Microbizz. Det er vi startet på og fortsætter med over de kommende måneder. Vi glæder os meget til at møde flere af jer, Tag endelig fat i os, hvis I har kaffe på kanden og noget på hjertet, så kigger vi hjertens gerne forbi."

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datasikkerhed i fokus 

Vi har fået udarbejdet en ISAE 3402 Type 2 IT-erklæring om vores organisatoriske og tekniske sikkerhedsforanstaltninger i tilknytning til driften af Microbizz. Erklæringen er udarbejdet af et eksternt revisionsfirma. 

ISAE 3402 står for International Standard on Assurance Engagements 3402, og det er en international standard, der handler om kontrol og sikkerhed i forbindelse med outsourcede tjenester. Når vi er certificeret efter ISAE 3402, betyder det, at en uafhængig revisor har vurderet vores interne kontrolmiljø og har konkluderet, at det er sikkert og pålideligt.

For dig som bruger af vores løsning betyder det, at du kan have tillid til, at vi har implementeret passende kontrolforanstaltninger for at beskytte dine data og sikre, at vores tjenester fungerer korrekt. Certificeringen bekræfter, at vi har etableret gode sikkerheds- og kontrolprocedurer for at beskytte dine oplysninger og holde dem fortrolige. 

Hvis du er interesseret i at læse erklæringen, så udfyld formularen via linket herunder og vi sender den til dig.

Modtag vores IT-erklæring

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om et eller flere emner i dette nyhedsbrev, så kontakt Salgs- og Marketingdirektør Henrik Lundkvist.

Få inspiration direkte i indbakken

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på produktnyheder, events m.m.